الطريق
الإثنين 29 أبريل 2024 02:12 صـ 19 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

شاهد.. محمود الحسيني يفتح النار على زوجته.. «لما فوقت لقتها سرقاني»

المغني الشعبي _ محمود الحسيني
المغني الشعبي _ محمود الحسيني

حلّ محمود الحسيني ضيفًا على المذيعة راغدة شلهوب في برنامج «نص الكلام»، وتحدث عن فترة مرضه وموقفه من زيجاته الأولى والثانية.

وقال المغني الشعبي إن زواجه الأول كان قبل الحادث بـ 7 سنوات، مضيفًا أنه حدثت مشكلات بينه وبين زوجته الأولى بسبب الغيرة والشك وقلة التقدير والاحترام.

اقرأ أيضًا: «طردتها لأنه بيبصلها.. جويل مردينيان تروي تفاصيل غيرتها على زوجها (فيديو)

وأضاف الحسيني: "زوجتي الأولي مفيش أي مشاكل بينا، وكنت مع ابني الكبير أحمد منها، اللي طلع الثالث على الجمهورية في المرحلة الإعدادية، وأنا مابضحيش بعيالي".

اقرأ أيضًا: اقتصادي: «الحكومات ليس لديها خيارات متعددة بشأن أزمة الوقود» - فيديو

وتابع: "أنا اتجوزت مراتي التانية في شهر 4 سنة 2011، وحصلي الحادث في شهر 10 سنة 2011، وبعد الحادث فضلت 5 سنين في فقدان ذاكرة متراجع لحد ما فوقت 2016، ولما فوقت لقيت حاجات بتاعتي ومش معايا، واتهمتها بسرقة ممتلكاتي، ورفعت عليها قضية، وحصل بيني وبنها مشاكل كتيرة".

وواصل: "من حقي أتجوز على مراتي، طالما هي مش عايزة تنصلح، فأنا اتجوزت للمرة الثالثة، ومفيش أي سبب يخليها تستولى على ممتلكاتي، وحاولت أصلح الموضوع مانفعش، فاتجوزت لأني مش بحب أمشي في الحرام، فبدأت المشاكل من هنا، عشان كمان أنا طلقتها غيابي، فاستغلت الموضوع ورفعت عليه قواضي في محكمة الأسرة والنفقة، وكانت واخدة مني شقة تمليك باسمها، والأمور دلوقت بدأت تهدى وأولادي بيجوا يزروني، وأنا وهي بنتكلم مع بعض دلوقت عادي".