الطريق
الجمعة 19 أبريل 2024 09:30 مـ 10 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

أحمد سعد ينشر بوستر أغنيته الجديدة «وقت شدة»

أحمد سعد
أحمد سعد

قام الفنان أحمد سعد بنشر البوستر الخاص بأغنيته الجديدة "وقت شدة"، عبر صحفته الشخيصة لموقع التواصل الاجتماعي للصور و الفيديوهات "إنستجرام".

وعلق أحمد سعد على البوستر كاتبا: قريبًا.

آخر أعمال أحمد سعد الغنائية

يشار إلى أن أحمد سعد طرح مؤخرًا أغنية ليه بداري، من فيلم هاشتاج جوزني، وهي من كلمات الشاعر محمد البوغة، وألحان شريف إسماعيل، وحققت نجاحًا كبيرًا منذ طرحها.

أحمد سعد يهنئ محمد حماقي بعيد ميلاده

جدير بالذكر أن فيلم هاشتاج جوزني يعرض الأن في دور السينما، وهو من بطولة أمير المصري ومايان السيد ودينا وبيومي فؤاد وصابرين وإسلام جمال وريهام الشنواني، ومن تأليف محمد سمير مبروك، وإخراج عصام نصار.

ومن كلمات أغنية "لية بداري"

"أنا ليه بداري أداري أداري حبي ليها أيه.. ليه مقولش عادي عادي عادي ع اللي بحس بيه.. أنا ليه بداري أداري أداري حبي ليها ليه.. ليه مقولش عادي عادي عادي ع اللي بحس بيه.. ليه حاجات جوايا مخوفاني هخاف من إيه وليه.. في إيه أكثر من حبي ليها عشان أراهن عليه.. ليه حاجات جوايا مخوفاني هخاف من إيه وليه.. في إيه أكثر من حبي ليها عشان أراهن عليه.. أنا بنسى وأنا قدام عينيها كل كلامي ليه.. ليه بقول هقول عن حبي ليها وأرجع في كلامي ليه.. أنا بنسى وأنا قدام عينيها كل كلامي ليه.. ليه بقول هقول عن حبي ليها وأرجع في كلامي ليه.. ليه حاجات جوايا مخوفاني هخاف من إيه وليه".

موضوعات متعلقة