الطريق
الجمعة 26 أبريل 2024 11:56 صـ 17 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

«طردتها لأنه بيبصلها.. جويل مردينيان تروي تفاصيل غيرتها على زوجها (فيديو)

جويل مردينيان _ خبيرة التجميل اللبنانية
جويل مردينيان _ خبيرة التجميل اللبنانية

استضافت المذيعة ياسمين عز في برنامجها، خبيرة التجميل وسيدة الأعمال اللبنانية جويل مردينيان، وتحدثت عن موقف خاص بغيرتها على زوجها.

اقرا أيضًا: اقتصادي: «الحكومات ليس لديها خيارات متعددة بشأن أزمة الوقود» - فيديو

وقالت جويل مردينيان، خبيرة التجميل وسيدة الأعمال اللبنانية، إنها تغار على زوجها كثيرًا، مضيفًة: " في حد من ورا الكواليس سألني وقالي بتغيري؟ فرديت وقلت لا أنا مش بغير".

اقرأ أيضًا: هل ترتفع نسب الفائدة لليورو خلال الشهر المقبل؟.. سياسي يجيب (فيديو)

وتحدثت خبيرة التجميل وسيدة الأعمال اللبنانية، خلال استضافتها في برنامج «كلام الناس»، الذي يعرض على قناة «إم بي سي مصر» الفضائية، عن موقف حدث معها هي وزوجها: "كان في موظفة عندنا بعيادة أبو ظبي، وكانت حلوة، وأنا مش بغير من الست الجميلة، أنا بعشق الست الحلوة، فالموظفة ده لفت وجوزي راح لافف وشه ليها وبيبص عليها، فرحت طردتها من الشغل".

وأكملت جويل: "لو جوزي معايا أنا بتغزل فيها ادامه عادي، وبصور جوزي معاها، بعشق الست الجميلة، لكن أمته بغير، لما بلاحظ جوزي بيبصلها من تحت لتحت، وده مش حلو".

وواصلت: "أنا اتجرحت ساعتها، لأن حسيت في خبث في الموضوع من ناحية جوزي، وعملت مشكلة معاه في الطريق من أبو ظبي لدبي، وهي مش ذنبها حاجة، والغلط في مجتمعنا أن الست بتشيل وتخبي من جوزها ومش بتواجهه، أنا لو جوزي غلط معايا بفش خلقي فيه، ولو أنا غلطت في حقه أكيد مش هيقصر معايا"، موجه نصيحة أن البنت قيمتها من قيمة الولد، والاحترام أهم حاجة.

موضوعات متعلقة