الطريق
الخميس 25 أبريل 2024 04:36 مـ 16 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

دانا وميس حمدان تتحدثان عن عدم دخولهما في علاقات حب.. ومي سليم: «نفسي اتجوز تاني»

مي سليم ودانا وميس حمدان
مي سليم ودانا وميس حمدان

وجهت الإعلامية لميس الحديدي مجموعة من الأسئلة للفنانات الشقيقات الثلاثة مي سليم، دانا حمدان، ميس حمدان، وكان أبرزهم سؤال عن عدم ارتباطهن.

لماذا تم ترتبط مي سليم وشقيقاتيها دانا وميس حمدان؟

تحدثت الشقيقات الثلاثة خلال استضافتهن في برنامج "كلمة أخيرة"، الذي تقدمه الإعلامية لميس الحديدي على قناة "ON"، إذ قالت دانا إنها من الصعب أن تحب.

وكانت إجابة ميس حمدان على عدم ارتباطها حتى الأن تُشبه إجابة شقيقتها دانا، حيث قالت: "محبتش والناس بتسألني ليه مبتحبيش وإجابتي بتكون إني مش بحب ولا حبيت لأني إنسانه انتمي لبرج الميزان الذي يحكم مواليده أكثر من العواطف".

وأضافت ميس حمدان في حديثها: "مفيش شخص قابلته خلاني أوصل لمرحلة الحب، ممكن يبقى فيه تعود وإنبساط وكمياء، لكن كل جزء بيكون لوحده، ولم أقابل من يوصلني لحالة أن أقول له بحبك".

مي سليم تتحدث عن الحب

فيما تحدثت الفنانة مي سليم، عن الحب وقالت: "أنا زي اي بنت حبيت ولبست في الحيط ووقعت في الحب مرتين لكن أنا مؤمنة إن ده الشيء الوحيد اللي مالهوش تخطيط وممكن اللي حبتهم قبل كده ورجعوا دلوقتي ميبقوش ماشيين مع متطلباتي لكن زي اي بنت مريت بتجارب حلوة وتجارب وحشة".

مي سليم تتحدث عن شقيقاتيها

وعلقت الفنانة مي سليم عن ميس ودانا حمدان، وقالت: "كل واحدة فينا ليها دماغ صعبة وعنيدة وليها شكلها وطبعها وأمي تعبت معانا من الزن على الجواز، واحنا كنا أربعة أخوات، لكن اختي داليا اتجوزت في دبي بس أمي تعبت معانا احنا التلاتة وفي الأخر رمت طوبتنا، وقالت في الاخر التلاتة دول يختاروا بمزاجهم".

اقرأ أيضًا..

موعد حفلة بهاء سلطان وجورج وسوف في الكويت

مي سليم وتجاربها مع الزواج

وعن تجاب مي سليم مع الزواج، قالت: "التجربتين مش مأثرين عليا ومقفلتش الباب على نفسي بالعكس عاوزة اتجوز وأخلف تاني، وليلى دلوقتي عندها عندها 11 سنة، ونفسي يبقى عندي ولد".

واختتمت مي سليم حديثها، وقالت: "تعلمت من التجربتين أنه لابد أن أكون متأكدة في خطوة الارتباط القادمة وأن العلاقة بها إستمرارية وأنه لا يوجد نسبة 1% نسبة أنها تكون علاقة فاشل".