الطريق
الخميس 25 أبريل 2024 11:55 صـ 16 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

«هقول واسمع».. أحدث أغاني أحمد بتشان عبر يوتيوب (فيديو)

أحمد بتشان- مصدر الصورة يوتيوب
أحمد بتشان- مصدر الصورة يوتيوب

طرحت شركة الإنتاج نجوم ريكوردز، أغنية جديدة للمطرب أحمد بتشان بعنوان "هقول واسمع"، وذلك عبر قناتها الرسمية على موقع الفيديوهات "يوتيوب".

أغنية "هقول واسمع" من كلمات الشاعر أيمن بهجت قمر، وتلحين أحمد صلاح حسني، والتوزيع الموسيقي والميكس والماستر أحمد إبراهيم، ومن إنتاج شركة نجوم ريكوردز.

اقرأ أيضًا: «مسيلي على عيونك».. طرح أحدث أغاني هيثم شاكر عبر يوتيوب (فيديو)

كلمات أغنية "هقول واسمع"

تقول كلمات الأغنية: "هقول واسمع مافياش حيل كلام بقى من اللي دمه تقيل أخدت كتير فاضلك ايه فاضلك جايزه في التمثيل ماتعرفش انت تبقى صريح يا كدبك والدموع بتسيح وآسف لو ده كان تجريح يا رخص اللي نلاقي له بديل ما خلاص اه خلاص كفاياني بقى استرخاص يا غلب اللي وعد خاين على الإخلاص أو استنى يدوق حنيه من تماثيل ما خلاص اه خلاص كفاياني بقى استرخاص يا غلب اللي وعد خاين على الإخلاص أو استنى يدوق حنيه من تماثيل هقول واسمع مافياش حيل".

وتقول أيضًا: "أنا شكرًا كده استكفيت عييت بيك بس اديني عِفيت سنين حبلك ده بيه اتلفيت خنقني وكان بجد شديد بتحكي ف ايه بلاش تأليف سقط في الامتحان يا ضعيف في ناس القرب منها يضيف وناس في البعد عنها نزيد ما خلاص اه خلاص كفاياني بقى استرخاص يا غلب اللي وعد خاين على الاخلاص أو استنى يدوق حنيه من تماثيل ما خلاص اه خلاص كفاياني بقى استرخاص يا غلب اللي وعد خاين على الاخلاص او استنى يدوق حنيه من تماثيل هقول واسمع مافياش حيل".

اقرأ أيضًا: أبطال مسلسل «موضوع عائلي» ضيوف برنامج «يحدث في مصر»