الطريق
الأربعاء 15 مايو 2024 11:33 صـ 7 ذو القعدة 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

بعد حلق أبنته أسما شعرها.. شريف منير: مبسوط منها واللوك عاجبني

الفنان شريف منير وأبنته أسما
الفنان شريف منير وأبنته أسما

تصدر اسم الفنان شريف منير تريند محركات البحث بموقع "جوجل" خلال الساعات القليلة الماضية، بعدما كشف عن رأيه في اللوك الذي ظهرت فيه ابنته الإعلامية أسما خلال الفترة الماضية، وهي حليقة الشعر، معربا عن سعادته بمظهرها الجديد.

تعليق شريف منير على حلاقة ابنته أسما لشعرها

وأعرب الفنان شريف منير خلال مقطع فيديو نشره عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي إنستجرام، وقال: "إيه الدوشة اللي إنتو عاملينها دي، كل دا عشان بنتي أسما قصت شعرها قدام الكاميرا.. إيه الغلط اللي هي عملته".

وتابع شريف منير قائلا: "تصرف عادي ومفيهوش أي حاجة، وإوعوا تفتكروا إني هاجي عليها عشان خاطر أكسب رضاكم، دي بنتي اللي بحبها وماليش غيرها".

شريف منير يدافع عن ابنته أسما

وأردف: "بالمناسبة اللوك اللي عملته أسما عاجبني، وأنا مبسوط منها أوي، واللي حصل من بنتي مش غلط، وهي مغلطتش في حد فيكوا ومغلطتش في نفسها، وبعدين أنا أب ومسئول إني أحميها، وهي حرة في تصرفاتها، ويا أسما إنتي شكلك زي القمر وحلو جدا، وبرافو عليكي خدتي، وماتهتميش بكلام حد، وأنا كمان مش مهتم بالكلام اللي اتقال عليا ولا عليها.. المهم إننا مش بنضر حد".

أسما شريف منير تحلق شعرها أما الجمهور

ويذكر أن، الإعلامية أسما شريف منير، أقدمت على حلاقة شعرها، في مقطع فيديو أمام الجمهور خلال الأيام الماضية، معللة ذلك بسبب تساقطه ولمعاناتها من أزمة صحية واضطراب في نشاط الغدة.

اقرأ أيضا.. أسما شريف منير: «هدعم مرضى السرطان بحلاقة شعري»