الطريق
الثلاثاء 30 أبريل 2024 06:13 صـ 21 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

محمد سامي يخرج عن صمته ويرد على مهاجمي نجاح زوجته

محمد سامي ومي عمر
محمد سامي ومي عمر

وجه المخرج محمد سامي رسالة إلى زوجته الفنانة مي عمر بعد النجاح الكبير الذي حققه مسلسلها الأخير "لؤلؤ" والذي تولى الإشراف على إنتاجه وإخراجه، وهو ما تسبب في توجيه العديد من الانتقادات لهما.

ورد محمد سامي على الانتقادات التي وجهت لزوجته مي عمر من خلال منشور عبر حسابه الخاص بموقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام".

وكتبت رانيا يوسف في منشورها: "دي صورة ليا أنا ومي من11 سنة، كنا بنفكر في أحلامنا ومستقبلنا وبنتمنى حاجات كتير ربنا ادانا أكتر منها كمان، عشان حاجة مهمة بعد كرمة وعطاءة، عشان بجد بنحب بعض وبنساعد بعض طول الوقت في تحقيق أحلامنا".

وأضاف محمد سامي:"بيتهيألي إني صعب كنت أنجح في شغلي من غير دعم ومساندة مى ليا طول الوقت، الدعم ده حاجات كتير قوي محتاجه مليون بوست عشان تتكتب كلها".

وواصل:"والنهاردة أنا وهي بنحتفل بنجاحها اللي تعبت فيه واشتغلت عشانه كتير ووفقت بصعوبة بين بيتها اللي مخلياه جنة ليا أنا وبناتي وبين أهلها وحياتها وشغلها وفي الآخر نجحت نجاح كبير يفرح بيها كل محب ويثير غيرة وحقد الكارهين".

اقرأ أيضًا: مي عمر عن مقولة ”محمد سامي عملها بطلة”: ”جوزي وبيحبني” (فيديو)

واختتم كاتبًا:"مبروك حبيبتي وبنتي ومراتي الغالية، ودايما ناجحة ومتفوقة، وتحية لكل ست ناجحة عارفه توصل لنجاحها رغم واجبتها تجاه أسرتها".