الطريق
الإثنين 29 أبريل 2024 01:27 صـ 19 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

بعد تصريحاتها المثيرة للجدل.. بدرية طلبة لياسمين عز: «إحنا ماشيين بالعلاج»

بدرية طلبه وياسمين عز
بدرية طلبه وياسمين عز

نشرت الفنانة بدرية طلبه عبر صفحتها الشخصية "فيسبوك" فيديو توجه من خلاله رسائل نارية للإعلامية ياسمين عز، بسبب تصريحاتها الأخيرة التي أثارت جدلاً واسعا.

وقالت:"إيه يا ياسمين إحنا ماشيين بالعلاج، كل واحدة فينا فيها اللي مكفيها، اللي متجوزة ومستنياها تقول يا أستاذ محمد فيها اللي مكفيها، بدل ما تطول في المد بالألف مفيش وقت الناس بتكح تراب وأنتي جاية تقولي لها مد بالألف، يعني الكلمة اللي في قلبي منك زادت، أنا لو قلت كده هيديني بطبق الملوخية في وشي، إنتي بتوقعي توقيع غير مشروع وممكن تكوني قاصدة منه خير".

وأضافت: "أنا يا ياسمين يوم ما كنت يا قلبي، أحس إني فيا إيه، لا وقت للدلع المرق، بصي يا ياسمين إنتي خلتينا فعلا نكلم نفسنا كفاية بقا تصريحاتك المستفزة دي".

وحلت منذ أيام الفنانة بدرية طلبه ضيفه لبرنامج "البخت" المذاع على قناة الشمس، وأكدت من خلاله أنها ترفض مشاهد الإغراء أو القبلات، وأنها تقوم بارتداء المايوه الشرعي ولا تدري المايوه على الشاشات.

عمليات التجميل

وخلال لقائها التلفزيوني كشفت عن عمليات التجميل التي قامت بها، قالت: "وضعت مادة الفيلر أسفل جفنيها لإزالة الهالات السوداء، وبعد ذلك طلبت من الطبيب أزالتها".

اقرأ أيضا:

محمد سعد يبدأ «الحاج إكس لانس».. اليوم