الطريق
السبت 20 أبريل 2024 04:11 صـ 11 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

الليلة.. عمر كمال يطرح دويتو «يا بيبي» مع سارة زكريا

عمر كمال وسارة زكريا من أغنية يا بيبي
عمر كمال وسارة زكريا من أغنية يا بيبي

يطرح اليوم المطرب عمر كمال، دويتو "يابيبي"، الذي سوف يقدمه مع المطربه اللبنانيه سارة زكريا، وهي صاحبة الأغنية الشهيرة "تيجي نتجوز بالسر".

كلمات أغنية يا بيبي لعمر كمال وسارة زكريا

وتقول بعض كلمات أغنية يا بيبي، لعمر كمال وسارة زكريا: "ياللي ختي الإكس ودايبة في دباديبه أنا اللي بيقع مني مبوطيش أجيبه.. أنا الإبرة وأنا الشاكة وانا اللي بجمد الفاكة.. وطول ما الملكة في الملعب هتفضلي قاعدة على الدكة".

عمر كمال يطرح دويتو يا بيبي

وكان عمر كمال، نشر مقطع فيديو من دويتو "يا بيبي"، كنوع من الترويج له قبل طرحه، وذلك عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وعلق قائلا: "أستنوا أغنية "يا بيبى" يوم الخميس".

أيضًا: بعد تصدرها التريند .. هل هالة عمر السبب في طلاق تامر حسني وبسمة بوسيل ؟

حفل زفاف شقيق عمر كمال

يشار إلى أن المطرب عمر كمال، كان قد احتفل بزفاف شقيقته، خلال الأيام القليلة الماضية، وذلك في حفل كبير في السويس، بحضور بعض نجوم الغناء الشعبي.

ونشر عمر كمال مجموعة صور من حفل زفاف شقيقته، عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، وعلق قائلا: "إمبارح كان فرح أختى وحبيت أعمله ف السويس وسط أهلى وناسى.. وبصراحة الناس وقفت معايا وكان أحلى يوم ف حياتى".

وتابع: "حابب أشكر كل أهلى وناسى وصحابى السوايسة اللى نورونى وشوفونى قدام ناسى وضيوفى، وشكرا لكل نجوم السويس حبايبى وأصحابى والعشرة اللى شرفونى ف الفرح، عاوز أشكر كل أصحابى اللى نورونى ف السويس وجم من مسافات بعيدة عشان يفرحوا معايا، وطبعا اخواتى الكبار والصغيرين اللى متعود منهم أنهم ف ظهرى ومكبرنى قدام ناسى، وأهلى نجوم مصر ونجوم الوطن العربى كله اللى شرفونى وفرحونى وفرحوا أختى ومن غيرهم اليوم مكنش هيبقى ليه أو لزمة".