الطريق
الأربعاء 8 مايو 2024 01:17 مـ 29 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

«متزعلش».. أحدث أغنيات مسلم على يوتيوب «فيديو»

المطرب مسلم
المطرب مسلم

طرح المطرب مسلم أحدث أغانيه الجديدة بعنوان "متزعلش" عبر موقع الفيديوهات "يوتيوب" وعدد من المنصات الرقمية، وتعتبر هذه الأغنية خامس أغنيات ألبومه الجديد.

أغنية "متزعلش" تعتبر تجربة فنية جديدة، حيث تناول فيها مسلم فكرة خوف بعض الأشخاص من الارتباط والدخول في علاقات جديدة، بسبب التجارب التي مر بها في حياته.

تفاصيل أغنية متزعلش

أغنية "متزعلش" من كلمات وتلحين المطرب مسلم، والتوزيع الموسيقي علي الدين عمر، والميكس والماستر لـ نور عباس، وتم طرح الأغنية عبر القناة الرسمية لـ مسلم على "يوتيوب".

اقرأ أيضًا: «بداية مبهرة».. الجمهور يشيد بأول حلقتين من مسلسل ”ريفو” الجزء الثاني

كلمات أغنية مسلم الجديدة "متزعلش"

‎تقول كلمات أغنية مسلم: "بقيت أخاف ألمس حاجة، أكسرها وبقيت لما اتوجع من شئ اضمه ف حضني وابكيله و اقوله خلاص أنا خفيت، متزعلش وجع هيروح وانا والله مش مجروح و مش مستاهله يعني دموع الحزن دا مني مختارتوش نقسم كل شئ بينا إلا الفراق خليه لو حزني كان منك في قلبي أولى بيك في يوم هنتوه انا وانت وهيبقى بينا كتير ومش هنسى لو كلمة أنا عند وعدي ليك يعز عليا اسيبه يروح دا اصعب من فراق الروح أنا مسمح ولو مظلوم لكن ميغيبش عني في يوم".

وتقول أيضًا: كل واحد يروح ف طريق ونبعد اد ما نبعد بنكدب، واحنا مش حاسين بإن هروبنا دا بيتعب ودا الحل اللي كان أسهل لا بيداوي ، ولا يريح وكن فين قلبي من قلبك أنا مشتاق اكيد زيك نقسم كل شئ بينا، إلا الفرق خليه لو حزني كان منك في قلبي أولى بيك في يوم هنتوه أنا وانت وهيبقى بينا كتير ومش هنسى لو كلمه، أنا عند وعدي ليك متزعلش وجع هيروح وأنا والله مش مجروح و مش مستاهله يعني دموع الحزن دا مني مختارتوش".

اقرأ أيضًا: 8 شروط وتذاكر تصل لـ 1500 جنيهًا.. تفاصيل حفل ”الأساتذة” لـ مدحت صالح في دار الأوبرا

101 دور عرض.. اعرف أماكن عرض فيلم بيت الروبي في السينمات