الطريق
السبت 18 مايو 2024 10:47 مـ 10 ذو القعدة 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

نسمة محجوب تدعو للتفاؤل من خلال أغنية «الوقت يعدي».. فيديو

نسمة محجوب
نسمة محجوب

كشفت المطربة نسمة محجوب عن أحدث أعمالها الغنائية بعنوان "الوقت يعدي" وذلك عبر قناتها الرسمية على يوتيوب وعدد من المنصات الموسيقية ومحطات الرادية ومواقع التواصل الإجتماعي.

أغنية نسمة محجوب الجديدة "الوقت يعدي" من كلمات الشاعر مصطفى ناصر، تلحين راندو هارفي، التوزيع الموسيقى لـ ماهر الملاخ، والكليب من إخراج إبراهيم عزت، وتدعو نسمة من خلال الأغنية إلى استغلال الوقت وتعطي حالة من الأمل والتفاؤل.

كلمات أغنية الوقت يعدي لـ نسمة محجوب

وتقول كلمات أغنية نسمة محجوب الجديدة: "عجباني اللمة وخصوصا لما تجمعنا صورة فـ مكان حبيناه ونلاقي روحنا لو حد غنى من غير ما نفكر بنغني معاه ولا تحلى غير بيك ده الكل مستنيك ولا تحلى غير بيك اوعى تسيبها تعديك والوقت يعدى و يعدى عدى عدى عدى ولا نحس بيه.. عاجباني الدنيا لما تيجي ف ثانية تجمع ما بين أهل وأصحاب وناس".

وتقول أيضًا: "طول ما الحبايب مافيهمش غايب لازم هنفرح هنفرح خلاص ولا تحلى غير بيك ده الكل مستنيك ولا تحلى غير بيك، اوعى تسيبها تعديك نسرق شوية وقت لينا من الحياة ومن السنين ايه احلى مـ الدنيا فـ عينينا لو نكون متجمعين والوقت يعدى و يعدى عدى عدى عدى ماتيالا نغنى و نغنى غنى غنى غنى فالوقت يعدى و يعدى عدى عدى عدى ولا نحس بيه".

اقرأ أيضًا: أغاني جديدة لأول مرة.. تفاصيل حفل حكيم في السعودية