الطريق
الخميس 2 مايو 2024 11:01 مـ 23 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

شيرين رضا تكشف سبب انفصالها عن عمرو دياب

الفنانة شيرين رضا
الفنانة شيرين رضا

كشفت الفنانة شيرين رضا، عن تفاصيل زواجها وانفصالها من المطرب عمرو دياب، وسر الزيجة الثانية في حياتها، وذلك خلال حوارها مع الإعلامية بسمة وهبة ببرنامج "العرافة" المذاع عبر شاشة قناة "المحور".

تصريحات شيرين رضا

وأعربت الفنانة شيرين رضا قائلة: "اتجوزت مرتين وكده كفاية أوي، وفي إحدى زيجاتي تمت خيانتي من قبل أقرب صديقة لي، وجوزي أثنائها هو اللي جه قالي إنها بتخوني معاه".

مضيفة بأنها لم تكن تتخيل أن تقوم بتلك الخيانة خاصة وأنها أقرب صديقة لها: "ولما جوزي قالي إنها بتخوني كان علشان مصحبهاش تاني".

تفاصيل زواج شيرين رضا وعمرو دياب

وكشفت شيرين رضا، عن تفاصيل زواجها من الفنان عمرو دياب، قائلة: "عمرو دايب هو اللي جري ورايا مش أنا.. احنا كنا نعرف بعض.. وكان صريح قالي أنا عايز أتجوزك وراح صحى بابا من النوم وطلب إيدي منه".

وعن علاقتها بعمرو دياب وقت الزواج، قالت: "أنا مكنتش بغير على عمرو دياب، أنا اتجوزت واحد مشهور ولو غرت عليه أنا اللي هتعب مش هو، عشان كده مش هقعد أقوله كل شوية بتكلم مين، وطبيعي إن واحد مشهور كان يكون له معجبيات، وأنا بقول إن اللي بيجروا ورا الراجالة دول نسوان، غنما السنان دول محترمات".

وعن تفاصيل انفصالها من عمرو دياب، قالت شيرين رضا: "انفصلنا لما أنا وعمرو دياب كانت الحياة بينا مستحيلة.. وكنا في مشاكل والدنيا مش لذيذة ففضلت تكون العلاقة بينا صحاب".

اقرأ أيضا: اتقل.. مفاجأة عن إعلان شيرين رضا في رمضان 2023