الطريق
الأربعاء 8 مايو 2024 11:49 مـ 29 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

تامر حبيب في ذكرى ميلاد والدته: ”كانت دايمًا بتدعيلي إن ربنا يحبب فيا خلقه وربنا استجاب”

تامر حبيب
تامر حبيب

وجه المؤلف والسيناريست تامر حبيب، رسالة إلى أصدقائه، في ذكرى ميلاد والدته، من خلال نشر صورة تجمعهما، عبر حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام.

وعلق قائلاُ: "أقر وأعترف بأني من أغنى أغنياء الكوكب، وثروتي لا تقدر بمال.. ثروتي هي كم ضخم من الصحاب الجدعان الحلوين اللي عمري ما حسيت بسببهم إني لوحدي أو خايف من بكرة في السراء والضراء".

وتابع: أنا بقالي 3 أيام بلياليهم بستقبل أحلى كلام وأمنيات وتهاني من القلب بسبب عيد ميلادي الميمون على كافة وسائل التواصل الاجتماعي، والحمدلله الحمدلله بسبب عددهم الذي لا يحصى أو يعد، مستحيل أقدر أرد عليهم كلهم عشان 40 ساعة في اليوم مش هايكفوا.. ألف مية مليون شكر على طاقة الحب العملاقة اللي فتحتوها عليا يا أحلى ونس وسند وثروة وربنا يديم النعمة دي عليا و مايحرمنيش منها ويحميها من شر عين كل حاسد وحاقد سواء قاصد أو مش قاصد، عشان مفيش نعمة أثمن من دي ممكن الواحد يتحسد عليها".

اقرأ أيضا| لقاء الخميسي بـ”المايوه” في حمام السباحة.. والمتابعين: ”فخر الحضارة المصرية”

واضاف: "أصل أنا أمي كانت دايماً بتدعيلي إن ربنا يحبب فيا خلقه، و الحمدلله ربنا استجاب لدعوتها من وسع.... ألف حمد وشكر ليك يا رب وألف ألف شكر لكل من اسعدني بتهنئتي بعيد ميلادي، و مليون شكر ليكي يا أمي على دعوتك الغالية وألف رحمة ونور عليكي... اقرولها الفاتحة بقى وادعولها عشان عيد ميلادها النهارده".

يذكر انه حرص العديد من نجوم الفن، على تهنئة المؤلف والسيناريست تامر حبيب بمناسبة عيد ميلاده، الذي صادف يوم 29 يونيو الماضي.