الأحد 23 يناير 2022 12:56 صـ 19 جمادى آخر 1443هـ
جريدة الطريق
  • WE

رئيس التحرير محمد عبد الجليل

الفن

شريف مدكور بعد الهجوم عليه: ”ما طلبتش من حد يدعيلي”

شريف مدكور
شريف مدكور

أعرب الإعلامي شريف مدكور عن استيائه الشديد من الانتقادات التي تعرض لها، بعدما طلب من جمهوره عدم طلبهم الاقتراض منه مستنكرًا الرسائل التي ترسل له على الخاص بشأن السلف.

 

وفي فيديو مباشر عبر حسابه الخاص بموقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك" أوضح شريف مدكور أنه من الممكن أن يكون حدث سوء تفاهم لدى الجمهور عن المنشور الذي كتبه، مؤكدًا أنه لا يتأخر عن المقربين منه.

 

وقال شريف مدكور: "عاوز أفهم جايز أنا غبي يعني إيه حد ماعرفوش يبعت لي يقول لي أنا عاوز استلف 100 الف جنيه ومزنوق اللي محتاج فلوس ومزنوق هيبعت لحد من أهله وفي حدود إنه يطلب أو يستلف، أنا صريح في ناس قالوا عليا غليظ القلب يعني إيه اسلف حد فلوسي لحد ماعرفوش".

 

وتابع: "واحدة بعتت لي أنا عاوزة 100 الف جنيه علشان اشتريت حاجات من ورا جوزي، وواحد يبعت لي عاوز 6000 جنيه علشان ماسددتش قسط الموبايل، وبعد المنشور اللي كتبته ناس داخلة تقولي لي خسارة فيك الدعاء ليك وقت مرضك، أنا ما طلبتش حد يدعيلي".

اقرأ أيضًا: رانيا يوسف تكشف كواليس صورها مع رئيس برشلونة: ”مش سهرة خاصة” (فيديو)

 

واستكمل: "أنا حر في فلوسي ربنا أمرني في ديني أني أطلع زكاة ولكن أنا حر في مالي، وأنا حبيت أوضح عشان الموضوع أخد أكتر من حجمه وقلت علي قد لحافك مد رجليك السلف تلف شكرًا".

 

 

فن الطريق الفن شريف مدكور السلف الاعلامي شريف مدكور
بنوووك