الطريق
الأحد 28 أبريل 2024 02:53 صـ 18 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

”شيرين جابتلي بوكيه ورد ومشوفتش تصريحات حسام”.. مصطفى كامل يتحدث عن شيرين عبد الوهاب

مصطفى كامل وشيرين عبد الوهاب
مصطفى كامل وشيرين عبد الوهاب

تحدث نقيب الموسيقيين الفنان مصطفى كامل أثناء استضافته في برنامج "مصر الجديدة" مع الإعلامية إنجي أنور عبر شاشة قناة etc، عن الفنانة شيرين عبد الوهاب وأزمتها الأخيرة.

وقال "مصطفى كامل": "شيرين جابتلي بوكيه ورد وده من أغلى الهدايا اللي جاتلي من ساعة إعلان نتيجة الانتخابات، مدير أعمالها بعتلي رسالة إمبارح بالليل وقالى ألف مبروك أنا مُحمل برسالة من شيرين ليك وقالى إنه عرف يتطمن على شيرين من الدكتور بتاعها لمدة دقيقة وقالتله إبعت بوكيه ورد لمصطفى كامل".

وأضاف: "ربنا يقومها بالسلامة وإحنا نجبلها ورد وإن شاء الله هتخرج لبيتها ولأولادها وجمهورها بألف خير وربنا يطمنا عليها لإنها كنز فني كبير ومثال يحتذى به في الفن المصري، وزعلان عشانها جدًا".

اقرأ أيضًا .. بعد نفاذ التذاكر.. 6 شروط صارمة بحفل إليسا وهيفاء وهبي في الرياض

وأتبع: "متابعتش تصريحات حسام حبيب ومعرفش عنها حاجة، وأنا جالي مكالمة من حسام إنه تم الإعتداء على شيرين ولما كلمت جهات مسئولة قالوا لا الموضوع مش كده، وفي حاجة مش منضبطة في الحياة الشخصية، شيرين مش مِلك حد ومينفعش تكون مِلك حد وى مِلك أولادها وبعدين أسرتها لإننا من غير رضا أهلنا مش هنكسب، إحنا كلنا واجب علينا ندي أهالينا ونراعيهم".

وعند سؤاله كيف تنتهي هذه الأزمة، قال: "الأزمة هتتحل إن شيرين تفوق لنفسها، ولو عادت شيرين الإنسانة هتعود شيرين الفنانة والعاقلة والمفكرة والمبدعة والمتألقة، وبتمنى من كل قلبي إنها تقوم بالسلامة وبقول لكل الناس ادعوا لبنت مصر ربنا يشيل عنها".

اقرأ أيضًا .. في هذا الموعد.. محمد أنور ورحمة أحمد ضيوف أمير كرارة في ”سهرانين”