الطريق
الجمعة 19 أبريل 2024 05:48 مـ 10 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

”تريند 1 في مصر”.. رامي صبري يحتفل بتصدر أغنيته ”لما بيوحشني” موقع يوتيوب

المطرب رامي صربي
المطرب رامي صربي

احتفل المطرب رامي صبري بتصدر أغنيته الجديدة "لما بيوحشني"، تريند موقع الفيديوهات "يوتيوب"، واحتلت رقم واحد في مصر، بتحقيقها نصف مليون مشاهدة، وذلك بعد طرحها بـ 24 ساعة.

وشارك الفنان رامي صبري مع متابعيه، بوستر أغنية "لما بيوحشني" عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "فيس بوك"، وكتب: "لما بيوحشني ترند 1 يوتيوب مصر وترند 11 على مستوى العالم في أول يوم.. وترند سعودية وأردن وجميع الدول العربية".

وفي هذا السياق، طرح المطرب رامي صبري، أغنية جديدة "لما بيوحشني" ضمن أغنيات ألبومه الجديد "معايا هتبدع"، وذلك عبر قناته الخاصة على موقع الفيديوهات العالمي "يوتيوب"، وتعد الأغنية من كلمات أحمد علي موسى، ومن ألحان رامي صبري، وتوزيع ومكس وماستر طارق توكل.

اقرأ أيضًا.. ياسمين الخطيب عن قانون الأحوال الشخصية الجديد: «يحمي المجانين اللي زيي من شرور أنفسهم»

كلمات أغنية "لما بيوحشني"

"وفرقت معايا وفعلا مش قادر على الشوق.. ولا عارف حتى أخبيه يا على الدنيا.. لما تفكر تعاندنا ليه على غفلة.. عن أغلى الناس تبعدنا ليه وفي ثانية تاخد مننا حبايبنا يا على الدنيا.. وتعدي ساعات وأنا ماسك صورته وبحكي معاه.. ماهو أكتر واحد أنا بعرف أفضفض وياه.. كان أكتر قلب فاهمني.. كان دايما بيطمني.. وعشان كدا أنا مش ممكن أنساه.. يا على الدنيا لما تفكر تعاندنا ليه على غفله.. عن أغلى الناس تبعدنا ليه وفي ثانية تاخد مننا حبايبنا يا على الدنيا".