الطريق
الأربعاء 15 مايو 2024 12:41 مـ 7 ذو القعدة 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

جيهان قمري: اتجوزت واحد كان بيضربني وبيهيني

جيهان قمري
جيهان قمري

تحدثت النجمة جيهان قمري عن زيجتها الوحيدة التي انتهت بالانفصال، وقررت بعد ذلك عدم الزواج مجددًا، مشيرة إلى أنها تعرضت للضرب والإهانة وكان زوجها يعيش بمنزلها وتنفق عليه أموالها.

جيهان قمري تتحدث عن زوجها

قالت الفنانة جيهان قمري خلال حديثها في برنامج قعدة ستات، الذي تقدمه الإعلامية مروة صبري في قناة اليوم: "كانت تجربة وحشة جدًا وندمانة إني دخلتها، ندمانة إني اتجوزت، والتجربة عملتلي حالة عقدة لأي حد في حياتي للأسف".

وتابعت: "مش عيب الواحد يتوجع لكن بالعكس أنا من الشخصيات اللي أي حاجة بتوجعها وبحس إنها اتكشرت وبتقويني أكتر بتخليني أعيد كل حساباتي تاني وأبص للحكاية من منطلق تاني خالص".

واستكملت حديثها، وقالت: "كنت متجوزة جواز مدني في قبرص وعملت الورق كله وأنا اللي سافرت ولغاية النهاردة أنا اللي معايا الروق كله معوش ورقة واحدة تثبت اننا اتطلقنا".

تصريحات جيهان قمري

واختتمت حديثها وقالت: "لما أخدت القرار أنا اللي سعيت لكل حاجة، على الورق اتجوزته 6 شهور وعلى الحقيقة 3 شهور، مطلعش راجل بمعنى الكلمة للأسف راجل بيمد إيده على ست وتقريبًا كان عنده نقص بيعوضه بحاجة تانية ده بالنسبة لي مش راجل، ومكنش ينفع أكمل عشان أخلي الحياة تستمر، مش مستاهلة وصلت لمرحلة إني مش مستاهلة عشان أكمل ويربطني بيه حاجة".

اقرأ أيضًا..من فيلم ”مستر إكس”.. أحمد سعد يطرح أغنيته الجديدة ”اختياراتي” بهذا الموعد