جريدة الطريق رئيس التحريرمحمد عبد الجليل
الثلاثاء 7 فبراير 2023 04:15 مـ 17 رجب 1444 هـ

لمدة 3 أيام.. محمد حماقي يحافظ على صدارة التريند بـ«أدرينالين».. فيديو

محمد حماقي
محمد حماقي

حافظ النجم محمد حماقي، على صدارة التريند بموقع الفيديوهات الشهير "يوتيوب"، وذلك بأغنيته الجديدة التي تحمل عنوان "أدرينالين".

وظل محمد حماقي في المرتبة الأولى بالتريند على اليوتيوب، وذلك بعد طرح الأغنية بثلاثة أيام فقط، وهذه الأغنية من كلمات وألحان عزيز الشافعي، وتوزيع وميكس تميم، وماستر مهندس صوت أحمد جودة، وجيتار مصطفى أصلان وطبلة سعيد الأرتيست، ودرامز خالد ماندو، ومزمار محمود شاهي، وأكورديون وائل النجار.

وتقترب نسبة مشاهدة أغنية "أدرينالين"، لمحمد حماقي، من حاجر الثلاثة ملايين مشاهدة، على قناته الرسمية باليويتوب.

كلمات أغنية محمد حماقي الجديدة

وتقول كلمات أغنية محمد حماقي الجديدة: "لمست أيدي عملت كونتاكت الكهربا مسكت في الشرايين زودت الأدرينالين .. قلبي وعيني مش قادرين مشت قلبي على الخط ماراحش شمال وماشافش يمين أنا هنجت اتبنجت اتمزجت أنا معمولي كمين الله عالبسمه البسمة والعود والرسمه جايه في وقتها والله ما هي جت في اللحظة الحاسمة الله عالخفه الخفة والعود واللفة جايه في وقتها والله ما هي جت من بعد اللهفة ثانيه واحده بس نفهم الجمال ده مش بيرحم الجمال ده ناره قايده كل نظره متعه زايده ثانيه واحده بس ندرس الجمال ده يهري يفرس الجمال ده ناره والعه من الدلع ومن الملاوعه لحظة واحده بس هدّوا الجمال ده مين اللي قده الجمال ده ناره جنة معذورين لو اتفتننا لحظة واحدة لحظة واحدة لا بجد أحلى واحده في الطعامه زايده حته حتتين تلاتة ستة".

اقرأ أيضًا .. تامر حسني يشكر بناته على مساندتهم له قبل صعوده في حفل إسبانيا

تعليقات الجمهور على الأغنية

وجاءت تعليقات الجمهور على أغنية محمد حماقي: "جايه في وقتها والله ما هي جت في اللحظة الحاسمة مبروك يا حماقي، ياربي صوت حماقي إدمان كلك إحساس دائما أهل مصر مبدعين تحية من سوريا للشعب الراقي، حماقي مثال للفنان اللي بيحترم جمهوره وواخد خط الاختلاف بيسمع وبيطور من نفسه وبيختار أغانيه وألحانه بعناية شابوه حماقي، حماقي أذكى واحد في الساحة الفنية حاليا يعمل في صمت ويعرف ينزل أمتي".