جريدة الطريق رئيس التحريرمحمد عبد الجليل
الخميس 1 ديسمبر 2022 04:58 صـ 8 جمادى أول 1444 هـ

بمشاركة شاهيناز.. محمد رمضان يطرح دويتو «لو ناسيين أفكركوا».. فيديو

بوستر ديو أغنية لو ناسيين أفكركوا
بوستر ديو أغنية لو ناسيين أفكركوا

طرح النجم محمد رمضان، دويتو أغنيته الجديدة، الذي يحمل اسم "لو ناسيين أفكركوا" بالتعاون مع المطربة شاهيناز، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات "يوتيوب" وعدد من المنصات الرقمية للموسيقى.

ومن كلمات أغنية "لو ناسيين أفكركوا"

"لو ناسيين.. ماليش جناح عشان تقصوه ولا عيني إزاز عشان تكسروه.. مفيش تيكتات شبعنا من دول بس دماغنا أعلى من السوق.. حوالينا فيه كلاب كتيرة بتحوم على المصلحة فـي ثانية بتقوم.. على الجدعنة زميلي بتدوب الله الغالب كله مغلوب.. لو ناسيين أفكركوا لو سالكين أقدركوا.. كل اللي في إيدي أنا قدمته قولي أعملكوا إيه.. أنا ضهري ده سندي دراعي صاحبي مين فيكم فالشدة وقف جنبي.. طول عمري ساندكم مين سندني لو طالوا يكلوني ينهشوا لحمي.. أنا كنت أوفى صاحب فيهم كل اللي في جيبي ده كان ليهم.. أنا عمري ما فكرت أذيهم دبحوني وما صعبت عليهم.. لو ناسيين أفكركوا لو سالكين أقدركوا.. كل اللي في إيدي أنا قدمته قولي أعملكوا أيه"

اقرأ أيضًا.. «فقد بصره قبل وفاته ونسوا جثمانه في المطار».. أسرار من حياة أنور وجدي.. صور نادرة

مواعيد عرض وإعادة مسلسل «غرفة 207»

آخر أعمال النجم محمد رمضان

وفي سياق آخر، طرح الفنان محمد رمضان مؤخرا، فيديو كليب أغنيته الجديدة "دوشة" عبر قناته الخاصة بموقع "يوتيوب"، وتعد الأغنية من كلمات وألحان فريق "الباور العالي"، ومن تنفيذ شركة "شو ميديا برودكشن" التي يرأسها محمود الشيخ.



موضوعات متعلقة