الطريق
الأربعاء 15 مايو 2024 02:40 صـ 6 ذو القعدة 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

تامر حسني لـ سارة وفيق مخرجة فيلم تاج: «بتخرجيلي حلم الطفولة مش مجرد فيلم»

تامر حسني وسارة وفيق
تامر حسني وسارة وفيق

حرص الفنان تامر حسني على توجيه رسالة شكر للمخرج سارة وفيق مخرجة فيلمه الجديد "تاج"، الذي من المقرر عرضه في موسم أفلام عيد الأضحى المبارك القادم.

كتب تامر حسني عبر استوري صفحته على "إنستجرام" ردًا على شكر سارة وفيق له، قائلًا: "يا أستاذة سارة إنتي مخرجة عظيمة وتستحقي كل الدعم إنتي وكل شخص اشتغل في الفيلم ده وثقتي الكبيرة فيكي وفي كل أفراد العمل هي اللي خلتني مشغلش ولا عنصر أجنبي في فيلم تاج ويبقي فيلم مصري 100% بقيادة شباب مصري 100 %".

تامر حسني لـ سارة وفيق: إنتي بتخرجيلي حلمي

وأضاف تامر: "غير إنك مخرجة مختلفة وقلبك حلو وعملتي فيلم من أعز أفلامي وهو مش أنا، انتى انهارده بتخرجيلي فيلم كنت بحلم أقدمه من وأنا صغير يعني بتخرجيلي حلمي مش مجرد فيلم، وده جاى من ثقتي فيكي اللي ملهاش حدود، ربنا يكرمك ويوفقك إنتي وكل واحد اشتغل من قلبه في الفيلم ده وربنا يكرم كل الناس".

أبطال فيلم تاج

فيلم تامر حسني الجديد "تاج" من بطولة الفنانة دينا الشربيني، هالة فاخر، ساندي، بيومي فؤاد، وعدد كبير من النجوم وضيوف الشرف خلال أحداث الفيلم، ومن إخراج سارة وفيق، ويقدم الفيلم شخصية توأمين اسمهما هارون وتاج ويمران بالعديد من المواقف والأزمات خلال الفيلم، وقد تم الانتهاء من التصوير أمس استعدادًا للعرض.

اقرأ أيضًا: مصطفى كامل: «اللي هيفكر يعمل مصالح في النقابة هخرجه بميراث سيئ لعائلته»

موضوعات متعلقة