الجمعة 27 مايو 2022 04:38 صـ 26 شوال 1443هـ
جريدة الطريق
  • WE

رئيس التحرير محمد عبد الجليل

الفن

محمد شاهين يرد على حمو بيكا: ”حسبي الله في اللي فرضك علينا”

محمد شاهين وحمو بيكا
محمد شاهين وحمو بيكا

رد المطرب محمد شاهين، على نجم المهرجانات حمو بيكا، بعد أزمته الأخيرة معه بعد طرحه لأغنية مهرجان "قلبي شايل وجع" التي جمعتهما.

 

وكتب محمد شاهين، عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: "إمبارح المحترم بيقول عليا اللي اسمه محمد شاهين، أنا هقولك حاجة واحدة يابني حسبي الله ونعم الوكيل في اللي فرضك علينا وعملك قيمة"

 

وتابع: "والله العظيم أنا روحت أغنى الأغنية دي بس قلة حيلة وفقدان أمل بس لكن من جوايا وأنتم عارفين لا شكلى ولا فني اللى بحبه عشان أروح اعمل كدة دى كانت غلطة وذلة منى فقط لا غير وأنا مايشرفنيش اغنى مع حد مش مقدرنى ومش على دراية بأى شئ ولا يفقه فى المزيكا أى حاجة كمان غلطة وأنا هجيب حقى كدة كدة، واستنوا منى اللى دايماً متعودين منى عليه".

وكان حمو بيكا، نشر أغنيته الجديدة التي تحمل اسم "قلبي شايل"، التي أعلن تأجيلها، والتي سببت أزمة بين حمو بيكا والمطرب محمد شاهين خلال الساعات الماضية.

اقرأ أيضًا: بعد أزمة كرارة والسقا مع مها أحمد.. نشوى مصطفى: ”القدوة بفنهم وأخلاقهم”

وعلق عبر صفحته قائلًا: "أغنية قلبي شايل وجع بتاعتي أنا واللي اسمه محمد شاهين.. أنا مطلبتش إن الأغنيه دي تترفع الأغنيه دي اترفعت وأنا نايم لأني قبل ما أنام كنت عامل لايف إني مأجل شغلي بالكامل تضامناً مع اخواتنا في بلدنا التانية فلسطين".

محمد شاهين حمو بيكا أغنية قلبي شايل وجع أزمة محمد شاهين وحمو بيكا فن الطريق
بنوووك