الطريق
الجمعة 3 مايو 2024 08:06 صـ 24 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

رانيا محمود ياسين تعرب عن استيائها من تحريف تصريحاتها

رانيا محمود ياسين
رانيا محمود ياسين

شاركت الفنانة رانيا محمود ياسين متابعيها وجمهورها بتحذير من تحريف تصريحاتها بالبرامج الحوارية وجاء ذلك عبر صفحتها بموقع التواصل الاجتماعي.

وكتبت رانيا ياسين عبر صفحتها الرسمية بموقع التواصل الاجتماعي لتبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام": "أنا نفسي ما تقروش المنشتات اللي بتتكتب في بعض المواقع للأسف لأنها بتبقي مأخوذه من سياقها ولو في فيديو اسمعوا أفضل علشان الهدف من المنشتات دي أنهم يستفزوا الناس ويخلوا الناس قرفانه من الفنانين".

وتابعت: "مش مهم الفنان ده يتكره أو يتشتم بأهله وبلي جابه المهم إنهم يعملوا مشاهدات للموقع.. يبقي في ريت وشتيمه وترند أنا في حواري الأخير.. في mbc مثلا بعض المواقع أخدت الكلام بمنتهى الأمانة زي ما قلته في ناس تانيه حطت منشتات مستفزه لما مذيعه بتسألني أن جيلنا ناس كتير في اتهرست علشان الظروف السياسية اللي مرت على مصر في 10 سنين اللي فاتوا".

اقرأ أيضًا: «لسه باجي على بالك».. أغنية جديدة لـ نوال الزغبي وهذا موعد تصويرها

واستكملت تعليقها: "أنا قلت طبعا كتير مننا اتأثر في مشواره الفني لكن مثلا مني زكي وغادل عادل اثبتوا نفسهم فيبان من المنشت إني بحقد على غاده ومنى وأنهم اخدوا فرصة الجيل واحنا لأ حقيقي شئ مقزز بجد حسبي الله ونعم الوكيل اللي بيحرف الكلام عن مواضعه".

موضوعات متعلقة