الطريق
السبت 27 أبريل 2024 10:50 صـ 18 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

«راجع نفسك يا تامر».. تفاصيل هجوم منظم حفلات على تامر حسني

تامر حسني
تامر حسني

هاجم منظم الحفلات الشهير محمود عبد الستار، النجم الكبير تامر حسني بسبب مدير أعماله، وأكد أنه لم يتنازل عن حقه وسوف يأخده منه.

وكتب منظم الحفلات، على صفحته الشخصية بموقع التواصل الإجتماعى فيسبوك: "راجع نفسك في إدارة أعمالك يا تامر.. مدير أعمالك اللي قالي مش فاضي في الكويت وخد الأوردر من متعهد في مصلحه بينهم، طب تعالي معايا بعد شهرين قالي لازم بعد ست شهور".

واستكمل: "هو مدير أعمالك اللي واخد ثلاث أوردرات في الساحل في 25 يوم.. هو مدير أعمالك اللي قالي حفله شركه مش فاضي وخد الأوردر من واحد صحبه المصلحه تحكم".

واختتم رسالته قائلا: "كل ضرر عاد عليا هخدو منك يا تامر علشان أنا محمود اللي كنت واقف جنبك من أول يوم ليك في السوق.. ملحوظه الكلام ده بعتهولك مع جلال.. ومع نص رجالتك.. علشان بحبك بنصحك".

وفي سياق أخر، أعرب النجم تامر حسني، عن سعادته بردود فعل الجمهور على فيلمه الجديد «بحبك»، المشارك في موسم عيد الأضحى 2022، ويعد هذا الفيلم هو أولى تجاربه الإخراجية.

ونشر الفنان تامر حسني، عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي «إنستجرام» مقطع فيديو عن ردود الفعل للجمهور عن فيلمه وهم يعبرون عن إعجابهم به ويطالبونه بتكرار تجربة الإخراج.

إقرأ أيضًا: إنجي المقدم تكشف موقفها من عمليات التجميل.. فيديو

ووعد تامر حسني، جمهوره بتكرار التجربة وأعرب قائلا: «حبايب قلبي حاضر هخرج تاني بس مش شرط اللي جاي والحمد لله على تصدر الفيلم الإيرادات العربية والأهم إعجاب الجمهور الكبير بالقصة والمشاعر اللي جواها».

وأضاف: «إشاداتكم بقوة تمثيل وبراعة ممثلين الفيلم والحقيقة دي أكتر حاجة أخذت مني مجهود كمخرج أن الممثلين يبانوا في أقوى صورهم ويبان منهم مشاعر فوق تخيلات الجميع وحالة الصدق دي اللي خلت الجمهور يتفاعل ويبكي داخل السينمات بالشكل الكبير دا، كل الشكر لكم».