الطريق
السبت 20 أبريل 2024 05:03 صـ 11 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

«بتعمل عظمة».. ردود أفعال الجمهور على أغنية أنغام «عارفة قيمتي»

أنغام
أنغام

أشعلت النجمة أنغام، مواقع التواصل الاجتماعي، بطرح أغنيتها الجديدة التي تحمل عنوان "عارفة قيمتي"، مساء أمس الثلاثاء، على موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب.

أغنية أنغام "عارفة قيمتي"

وأشاد العديد من الجمهور بأغنية أنغام "عارفة قيمتي"، وجاءت تعليقاتهم كالتالي:

"وكالعادة الملكة تتألق، الله على الكلام الجميل ده قليل عليها وصف الاحترام والتقدير دي فاقت كل حدود الحب بكتير، عظمة يا ملكة وناطرين الألبوم يا روحي، أنغام بتعمل عظمة، أغنية خيالية".

وقدمت أنغام أغنية "عارفة قيمتي"، بإحساس عالي، كما أنها تتعاون فيها مع أكبر صناع الأغاني في مصر، حيث إنها من كلمات أمير طعيمة وألحان عمرو مصطفى وتوزيع تميم.

كلمات أغنية عارفة قيمتي

وتقول كلمات أغنية "عارفة قيمتي": "بنخطف وقت م الدنيا ونتسابق مع الأيام .. وعمرنا كام عشان نقبل ثواني في عمرنا يضيعوا بقيت ما بجيش على نفسي عشان مخلوق .. أنا اللي بسوق وقبل ما حد بيبعني انا ببيعه عارفه قيمتي و عارفه أنا مين .. ده الطريق اللي انا ماشياه مش مهم الناس عايزين .. المهم اللي انا عايـزاه كل ثانية ناوية أعيش .. واللي فات هنساه دنیا وبنعيشها .. واللي يعيش ياما يشوف و فيه ناس نقابلها .. أصلا مش وش كسوف على ايه نقدرهم و نكبرهم و الموضوع معروف..

اقرأ أيضًا : «عيب على سنك ده احنا ماشيين بفولتارين».. الجمهور يهاجم نادية الجندي على فيسبوك

لو خايف تخسر حاجة اخسرها وانت تبطل خوف عارفه قيمتي و عارفه أنا مين ، الطريق اللي انا ماشياه .. ده مش مهم الناس عايزين .. المهم اللي انا عايـزاه كل ثانية ناوية أعيش .. و اللي فات هنساه سنين في العمر بنعيشها على الفاضي بنرضي الناس .. فهمت خلاص و هعمل كل شيء في حياتي انا عايزاه .. ما دام حباه . كفاية عليا اني أعيش و أرضيني من الاخر كلام الناس لا يعنيني".

اقرأ أيضًا.. حقيقة منع حسام حبيب من السفر بسبب شيرين عبد الوهاب