الطريق
الجمعة 29 مارس 2024 09:31 صـ 19 رمضان 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
تحرير سعر الصرف وتأثيره على سوق العقارات.. جمعية رجال الأعمال: تكلفة الوحدات السكنية الجديدة سترتفع مصر والأموال الساخنة.. فرص استثمارية وتحديات اقتصادية في مواجهة الحكومة عضو المجلس القومي للمرأة في حوار لـ«الطريق»: المرأة شهدت العصر الذهبي في عهد الرئيس السيسي مصر أول دولة في العالم تضع استراتيجية... سيدات الأهلي يحققن الثنائية المحلية للموسم الثاني على التوالي ”الحشاشين”.. مسلسل يكشف استخدام الإخوان لمفاهيم السمع والطاعة المطلقة 6 جنيهات.. حملة لتثبيت سعر تعريفة التوك توك داخل سمالوط رئيس الوزراء يؤكد ضرورة وضع أجندة تنفيذية لمخرجات المرحلة الأولى للحوار الوطني رسالة جديدة من نتنياهو لعائلات المحتجزين البترول تسدد 30 مليون دولار جزء من مستحقات شركة كابريكورن إنرجي مصرع شاب على يد آخر في مشاجرة بالمنيا مواد غذائية شائعة يحظر تناولها أثناء تفاقم التهاب المعدة جي بي مورجان يتوقع ارتفاع برميل النفط إلى 100 دولار بسبب روسيا

شيرين رضا ترفض إقامة حفل زفاف لابنتها: «لا نؤمن بهذه الأشياء»

شيرين رضا
شيرين رضا

تحدثت الفنانة شيرين رضا عن زواج ابنتها "نور عمرو دياب"، وعن رفضها لإقامة الأفراح، وذلك من خلال لقاءها في برنامج et بالعربي.

قالت شيرين رضا: "إحنا معندناش الأفراح ولا نؤمن بهذه الأشياء، وأنا نفسي ملبستش فستان فرح في الحقيقة لبسته في التمثيل بس، هو كل واحد حر في حياته يعمل اللي هو عايزة".

رفض ابنة شيرين رضا لإقامة الأفراح

وأكدت على رفض نور لإقامة فرح، قائلة: "لا هي مش عايزة تعمل فرح عشان إحنا مش كده، ومتربيناش كده ودي أفكار شخصية، أنا بشوف إن الحفلة الكبيرة دي فلوسها كتير قوي، هما ممكن يستمتعوا بأى طريقة بدل فستان الفرح اللي غالي جدًا والفرح اللي بيكلف كتير وكل ده عشان ليلة واحدة، هى ممكن تستفاد بالفلوس دي في حاجة تانية".

اقرأ أيضًا.. لأول مرة.. محيي إسماعيل يروي أسرار حياته في ضيافة برنامج حبر سري

شيرين رضا ترفض عادات وتقاليد الأفراح

وأضافت: "لسه محددناش هنعمل إيه؟، بس هو ده اللي هيحصل في الآخر هتكون حاجة صغيرة، المهم إن هى وجوزها وأهلها وأهله وأصدقائهم المقربين يكونوا فرحانين ومبسوطين، لكن إننا نعزم ناس مشوفنهاش من سنين فاتت ولازم نعزم عشان محدش يزعل، الكلام ده مش هيحصل، والعريس وأهله موافقين على كده".