الطريق
الإثنين 29 أبريل 2024 03:26 صـ 20 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

الفنانة شذى: «سيرة تامر حسني بتقلب لي مزاجي»

شذى
شذى

حلت الفنانة شذى، ضيفة في برنامج "أنا سعيد"، عبر قناة القاهرة والناس، وتحدثت خلال اللقاء عن العديد من الأسرار حول حياتها الفنية، إلى جانب حديثها عن أسباب خلافها مع الفنان تامر حسني.

وأضافت أنها غاضبة من الفنان تامر حسني، بسبب عدم سؤاله عن أحوالها الشخصية بعد وفاة والديها.

وقالت: "سيرة تامر حسني بتقلب لي مزاجي، على الرغم من أني بحبه جدًا وإحنا عشرة سنين، ولكن تامر من وقت وفاة أبويا وأمي مظهرش، ولو ظهر بيظهر كضيف شرف، أنا مليش حد هنا ومعنديش إخوات وكل عيلتي برا مصر، وتامر في إيده إنه يصلحلي حاجات كتير وأنا أستاهل ده لأن الصحاب لازم يكونوا ضهر لبعض، خصوصًا لو أنت كنت كويس معاه قبل كده، عشان كده بزعل لما بتيجي سيرة تامر، لأني مكنتش مستنية منه حاجة كنت مستنية يسأل عليا".

في السياق ذاته، عبرت شذى عن استيائها من عدم تهنئة أصدقائها على أغنيتها الجديدة، قائلة: "رامي صبري لم يبارك لي على أغنيتي الجديدة مع إنه كان حاضر معايا المشاكل اللي حصلت، وكذلك تامر عاشور، مع إنهم أصحابي على طول على تواصل وبباركلهم، وأنا مبزعلش من رامي لأنه طيب وكان في ضهري وبيديني نصايح".

اقرأ أيضًا: غادة عبد الرازق وياسمين صبري أبرزهم.. نجوم الفن يرفعن شعار ”سينجل” في ختام 2022

إلى جانب ذلك تحدثت شذى عن رأيها في مطرب المهرجانات حسن شاكوش، وأزمته السابقة مع محمد حماقي واتهامه بسرقة لحن أغنيته حاجة مستخبية قائلة: " حسن شاكوش مستفز، أنت طالع على ناس مينفش تقول أي كلام ومينفعش تقول كلام غلط، ومينفعش تقول إن حماقي سارق الأغنية، لأ حماقي واخد الحقوق بتاعة الأغنية وده بيحصل ومتعارف عليه".