الطريق
الخميس 25 أبريل 2024 10:57 مـ 16 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

تامر حسني يغني مع عمرو دياب لأول مرة.. والجمهور: «ده حلم ولا علم».. صور وفيديو

تامر حسني وعمرو دياب من حفل زفاف أحمد عصام
تامر حسني وعمرو دياب من حفل زفاف أحمد عصام

شارك النجم تامر حسني، مع النجم عمرو دياب لأول مرة في غناء أغنيته الشهيرة "يا أنا يا لاء"، في حفل زفاف صديقه الفنان أحمد عصام، الذي أقيم مساء أمس.

صور تامر حسني وعمرو دياب في حفل زفاف أحمد عصام

وحرص تامر حسني، على مشاركة جمهوره ومتابعيه بمجموعة صور له مع النجم عمرو دياب، والنجم محمد منير، وغيرهما من حفل زفاف أحمد عصام، وذلك عبر حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام".

وعلق تامر حسني على صوره مع عمرو دياب في حفل زفاف أحمد عصام، قائلا: "مليار مبروك لحبيبي وصاحب عمري أحمد عصام والله كنت حاسس إني بجوز ابني، ربنا يكرمك يا حبيبي أنت ومراتك، وبالنسبة للصور الجميلة دي أظن مهما علقت مش هعرف أوصف جمال روحها وصدقها، عقبال الجميع".

ردود فعل الجمهور على غناء تامر حسني مع عمرو دياب

وتفاعل العديد من المتابعين مع صور تامر حسني وعمرو دياب وغنائهما سويا لأول مرة في حفل زفاف أحمد عصام، موجهين الشكر للعريس على أنه جمعهم بعد التنافس الشديد الذي يتواجد بينهما دائما.

اقرأ أيضًا: أحمد داود يُعلن موعد عرض أول حلقات برنامجه «كونتينر».. تفاصيل

ومن أبرز تعليقات الجمهور على غناء تامر حسني مع عمرو دياب: "صورتك مع الهضبة عظمة دويتو بقى، ده حلم ولا علم، التاريخ يتكتب اليوم من جديد، أحلام العصر تامر وعمرو، أبسط يا تامر حلمك أتحقق وغنيت مع الهضبة زي ما كنت بتحلم، تامر ألطف مخلوق، عمرو دياب دخل التاريخ، تامر وعمرو يغنوا مع بعض أحلام العصرية، يا تامر انت جميل أوي وقد ايه حاسس بفرحتك النهاردة انت نجم الجيل بس حبك طول عمره للهضبة وانك كان زمان نفسك تبقوا صحاب واللي عمله الناس والإعلام وبعدكم ده جت الأيام وقربتوا مفيش مستحيل وحصل ده وانت نجم الجيل ومكسر الدنيا برضه فرحة قلبك وانت واقف مع الهضبة التاريخ وانت بتقول أنا برضه تامر حسني وحاليا محدش يقدر يكذب ده ولا أرقام ولا حاجة فعلا صورة للتاريخ".

حفل زفاف أحمد عصام

يشار إلى أنه أحتفل الفنان أحمد عصام، أمس بحفل زفافه على فتاة من خارج الوسط الفني تدعى "سارة عبد الفتاح"، في حفل كبير حصره كوكبة كبيرة من النجوم مثل تامر حسني، عمرو دياب، محمد منير، حميد الشاعري وغيرهم.