الطريق
الجمعة 26 أبريل 2024 10:12 مـ 17 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

في هذا الموعد.. مروة عبدالمنعم وابنتها ضيوف برنامج «واحد من الناس»

مروة عبدالمنعم وابنتها مع عمرو الليثي
مروة عبدالمنعم وابنتها مع عمرو الليثي

تحل الفنانة مروة عبدالمنعم وابنتها ضيوفاً على برنامج واحد من الناس مع الإعلامي عمرو الليثي والمذاع عبر قناة الحياة غدا الإثنين الساعه 10 مساءا، لتتحدث عن أسباب تألقها في أعمالها وكواليس أول عمل فني شاركت به.

وتكشف الفنانه مروة عبدالمنعم عن عملها مندوبة مبيعات في الشوارع وعن حقيقة انتشار اخبار بأنها متزوجه من الفنان مصطفي قمر وفترة مرضها وعلاجها بالكورتيزون وأسرار تعرض لأول مرة على الشاشات.

سبب انهيار مروة عبدالمنعم مع عمرو الليثي

وخلال لقائها مع الإعلامي عمرو الليثي تنهار مروة عبدالمنعم من البكاء عند الحديث عن أشخاص تخلوا عنها في أشد المحن وأثناء ابتعادها عن الفن لم ترا أحدا منهم.

مروة عبدالمنعم تتصدر التريند مع برنامج قعدة ستات

حلت الفنانه مروة عبدالمنعم ضيفة على برنامج "قعدة ستات" المذاع عبر قناة القاهرة اليوم مع الإعلامي. مروة صبري وتحدثت قائلة : كنت لسه بقول لبنتي مش عارفه أنا صرفت عليكم طول السنين اللي فاتت دي ازاي؟ بس بتمشي، أنا وقفت جمب نفسي محدش وقف جمبي، طبعا بعد ربنا، ربنا ده عظيم وكريم ، بقعد ساعات أقول أنا بصرف السنة دي ازاي.

وأضافت : أنا زعلت من تامر حسني، والناس اللي بينا عشرة و شغل فقط مسألوش عليا، إحنا مش عشرة خروج وفسح، و تامر من الناس اللي قريبة مني، و مبعتش حتي رسالة ولا كلمني، وكمان من اللي وقفوا معايا أحمد صفوت، وأحمد زاهر وقف معايا في حاجات كتير جدًا وانا عمري ما هنسي وقفة الناس دي معايا.

اقرأ أيضاً:

الموت يفجع الفنانة بدرية طلبة