الخميس 7 يوليو 2022 12:38 صـ 7 ذو الحجة 1443هـ
جريدة الطريق
  • WE

رئيس التحرير محمد عبد الجليل

الفن

بصورتها مع خطيبها.. منة عرفة توجه الشكر: ”فرحتنا اكتملت بيكم”

منة عرفة وخطيبها
منة عرفة وخطيبها

شاركت الفنانة منة عرفة جمهورها ومتابعيها، بصورة جديدة تجمعها بخطيبها محمود المهدي، وذلك عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام.

وعلقت قائلة: "شكرا لكل الرسائل اللي جتلنا وكل حد أخد من وقته لو دقيقة عشان يبعتلنا كلمة حلوة، وشكرا بجد على كل دعواتكم الجميلة، فرحتنا اكتملت بيكوا".

وكان كشف الممثل الشاب الصاعد محمود المهدي، سبب عدم نشر منة عرفة أي صور تجمعهما عند إعلان خطبتها، وأن ذلك كان بناءً على رغبته.

اقرأ أيضًا: جميلة عوض لـ ”الطريق”: تعاطفت مع تمارا.. وهذه من ألهمتني الشخصية الشريرة

ونشر محمود المهدي مقطع فيديو عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة انستجرام، وقال خلاله: "أنا اللي طلبت من منة ماتنزلش صورنا، ومحدش يعرف لأسباب منها إني كنت عايز أعلن بعد ما ينزل فيلمنا اسمه 666 والناس تعرفني الأول من خلاله عشان مايتقالش إني عرفت منه استغلال أو أي كلام من اللي بيقتال، أنا عرفت منة من أكتر من سنتين وقربنا أكتر وحتى الصور اللي نازلة قديمة وشكرًا لكل حد باركلنا".

وعلق محمود على الفيديو، قائلًا: "بجد بشكر كل شخص بعت الرسايل اللي وصلتلنا بجد الرسايل جميلة زيكم وبحاول أقرأ الرسايل والله كلها واللي معرفتش أرد عليه يسامحني.. مش هعرف أرد على كل الرسايل بس بقرأهم".

منة عرفة صورة منة عرفة وخطيبها خطيب منة عرفة فن الطريق
بنوووك