الطريق
الإثنين 29 أبريل 2024 11:20 صـ 20 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

شاهد.. ميرهان حسين تطل على جمهورها بدون مكياج

ميرهان حسين
ميرهان حسين

خطفت الفنانة ميرهان حسين أنظار جمهورها ومتابعيها، بمجموعة صور لها وهي بدون مكياج، والتي أظهرت جمالها الطبيعي ونالت على إعجاب العديد من المتابعين.

ونشرت ميرهان حسين، صورها بدون مكياج عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام، وعلقت قائلة: "صباح الخير، بدون مكياج طبيعي فقط".

وكانت علقت ميرهان حسين على صورتها التي نشرتها عبر صفحتها الرسمية بموقع التواصل الاجتماعي لتبادل الصور والفيديوهات انستجرام، قائلة: "الصورة دي من أحب صوري لقلبي.. اترددت أنزلها.. أولًا خفت إن دا يأثر على ثواب حاجة بيني وبين رب العالمين.. ثانيًا عارفة إن في ناس سطحية كتير هايكتبوا كومنتات كلها إيه يا طاهرة إيه يا ست الشيخة".

وتابعت: "ويعملوا فيها إنهم مابيغلطوش أبدًا، وجايين يحكموا على ناس زيهم أحكام هبلة وخلاص، وهمّا مايعرفوش اللي بينك وبين ربنا ولا عمرهم هايعرفوه.. بس قولت لأ مش هامشي ورا الفكر دا وهانزّل صورتي اللي بحبها عشان فيها ذكرى وجودي في أطهر بقاع الأرض".

اقرأ أيضًا: كريم محمود عبد العزيز وسليمان عيد ضيفا «صاحبة السعادة» على DMC

واختتمت: "أنا حقيقي معرفش إزاي في ناس بتلحد وتنكر وجود ربنا والعياذ بالله، وفيه منهم أصحاب ليا وناس بقابلهم، ومع حبي ليهم بس بقولهم فايتكوا أعظم حاجة في الوجود إن يبقى ليك رب قادر على تحقيق كل اللي يتمناه قلبك، ويسرح فيه خيالك رب أكبر من كل كبير هو الأمان في الدنيا دي وكل من عليها فان".