الطريق
السبت 27 أبريل 2024 07:04 صـ 18 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

برلنتي فؤاد تفجر مفاجأة: ”بوسي تواصلت مع والدها قبل وفاته (خاص)

بوسي
بوسي

لازال اسم المطربة بوسي يتصدر مؤشرات البحث عقب وفاة والدها الذي كانت تقاطعه لسنوات وتمتنع عن الصرف عليه، حسبما صرح الراحل قبل وفاته بأكثر مت تصريح إعلامي، ما جعل الجمهور يغضب كثيرًا من بوسي ويتهمها بعقوق والدها.

برلنتي فؤاد تكشف مفاجأة تخص بوسي ووالدها

كشفت الفنانة برلنتي فؤاد باشا لجريدة وموقع "الطريق"، كواليس لأول مرة عن علاقة بوسي بوالدها قبل وفاته وذلك لقربها من والد بوسي الفترة الأخيرة، وقالت: "الكل عارف المشاكل اللي كانت بين بوسي ووالدها بس مؤخرًا توصلوا مع بعض وكانت باعته حاجات ليه وأخواتها في العيد الكبير وتم الصلح بينهم بعيد عن السويشال ميديا".

بوسي

اقرأ أيضًا..

بعد تجاهل بوسي وفاة والدها.. الجمهور: ”مش فاضية اتجوزت غني وعايشة عيشة مش بتاعتها”

وتابعت برلنتي فؤاد حديثها، وقالت: "اللي الناس متعرفهوش إن والد بوسي مات وهو مسامحها ومش زعلان منها ومداعاش عليها زي ما بيتقال، هو كان زعلان في الأول بس خلاص، أما عن موضوع العزا فالراجل متعملهوش عزا هو تعب أول امبارح الساعة تسعة ونصف بليل وتوفى الفجر واتدفن في الزقازيق".

وأضافت: "الناس بتقول إن بوسي مجتش العزاء والراجل اصلًا متعملوش عزاء، وبوسي حزينة من جواها دي لسه كانت بعتلهم حاجات والأمور خلصت ما بينهم دي شهاده حق".

الأيام الأخيرة في حياة والد بوسي

وعن أواخر أيام والد بوسي، قالت برلنتي فؤاد: "هو كان في أواخر أيامه كان بيشتكي من رجليه لأنها كانت وارمة وكان عنده صعوبة شديدة في التنفس".

اقرأ أيضًا..

سعد الصغير يهاجم بوسي: «معزمتناش على فرحها عشان عارفين تاريخها»

سعد الصغير يهاجم بوسي

وعلى جانب أخر هاجم الفنان سعد الصغير، المطربة بوسي ووجه رسالة قال بها، أنها كان يجب أن تراضي والدها قبل وفاته وكأنه عامل وليس والدها، مشيرًا إلى أنها تغيرت كثيرًا ولم تعزم أحد في حفل زفافها، وقال: "شايفة إننا بيئة خلاص وهي في حته تانية".

وتابع: "كانت تعتبر إنه فرد أمن غلبان تروح تديله أي حاجة، بوسي بتنزل من العربية وتدي بتاع الركنة 100 جنيه، كنتي اعتبريه شغال معاكي في الفرقة، الحنية محدش بيشتريها".

موضوعات متعلقة