الطريق
السبت 18 مايو 2024 01:27 مـ 10 ذو القعدة 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

أخر تطورات الحالة الصحية لـ ياسمين عبد العزيز.. ”في العناية المركز والحالة خطيرة”

ياسمين عبد العزيز
ياسمين عبد العزيز

تصدر اسم الفنانة ياسمين عبد العزيز، خلال الساعات القليلة الماضية، مؤشر البحث، على موقع البحث الشهير "جوجل"، لحرص متابعي السوشيال ميديا على الاطمئنان على حالتها الصحية، بعد إجرائها عملية جراحية بأحد المستشفيات، وحجزها بغرفة العناية المركزة لحين استقرار حالتها الصحية.

شقيق ياسمين عبد العزيز: ”حالتها خطرة”

وكتب النجم وائل عبد العزيز، شقيق الفنانة ياسمين عبد العزيز، في منشور له عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، ردًا على الاتصالات التي تلقاها من أصدقائه وجمهور يايسمين عبدالعزيز للاستفسار عن حالتها الصحية، قائلًا: "صباح الخير، أنا كل اللي هقدر أقوله دلوقتي ادعو لياسمين حالتها خطرة".

اقرأ أيضا: مسابقتان في مهرجان المسرح المصري.. تعرف على موعد الانطلاق والختام

ياسمين عبد العزيز ترفض الكشف عن تفاصيل أزمتها الصحية

وحرصت أسرة الفنانة ياسمين عبد العزيز، على عدم الافصاح عن أي معلومة تخص أزمتها الصحية بناء على رغبتها لحرصها الشديد منذ دخولها الوسط الفني، على عدم إقحام الآخرين في تفاصيل حياتها الشخصية، وكشف تفاصيلها أمام جمهور عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

 

أحمد العوضي يوجه رسالة مؤثرة لزوجته: أنا ضعيف من غيرك

وجه النجم أحمد العوضي، رسالة مؤثرة إلى زوجته النجمة ياسمين عبد العزيز، بعد إعلانه خضوعها لعملية جراحية.

ونشر أحمد العوضي صورة تجمعه بزوجته، عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، وعلق قائلا: "يمكن ببان قدامكم دايما قوي .. لكن الحقيقه أنا دلوقتي اضعف انسان علي وجه الارض عشان أنا روحي مش معايا ... أنا ضعيف جدا من غيرك انتي لازم تبقي كويسه ولازم تقومي بالسلامه".

وتابع: "أنا لاول مره أكتب من غير ما أكون مفكر أنا بكتب ايه وهكتب ايه ... بس انتي هتقومي ان شاء الله باذن الله عشان انتي وعداني وعد وهتتفذيه ... أنا عاوزك تبقي كويسه وتقومي عشان أقولك اني لو كنت ببينلك اني بحبك مره فالحقيقي واللي جوايا اني بحبك الف مره".

واستكمل: "أنا دلوقتي مش قوي زي ما انتي بتشوفيني انا دلوقتي ضعيف ضعيف جدا .. لحد ما تقوميلي تاني عشان زي ما انتي بتاخدي قوتك مني انا كمان باخد قوتي منك .... قومي عشان انا بحبك... بحبك اكتر بكتيير من كل الكلام اللي انا كتبته .. اكتر بكتير من كل اللي عدينا بيه مع بعض من ايام حلوه ومواقف صعبه مرت علينا ... اكتر بكتير حتي من الموقف اللي احنا فيه دلوقتي .. انا بحبك ..

ادعولها تقوم بالسلامة زي ما انتو دايما بتدعولها بالنجاح والتوفيق .. هي دلوقتي محتاجة دعواتكم".

موضوعات متعلقة