عاجل| اختناق وفرار من الموت.. النيابة تكشف مأساة 11 عاملا وعاملة بشبين الكومخالد الجندي يشيد بمبادرات وزارة الأوقاف: تغذية مباشرة بين العلماء والناسالذهب يحقق مستويات لم تحدث منذ 70 عامًا.. والشعبة لـ«الطريق»: الوقت مناسب للبيع«مسلسل أعمل إيه نجح لأنه حالة خاصة».. أبرز تصريحات صابرين في برنامج أسرار النجومالسيسي للمزارعين: «لما أسعار الغاز والكهرباء زادت ماغلناش على الناس.. البلد مش مستحملة»برونو سافيو: الزمالك فريق كبير ولكنني أتوقع تسجيلي للأهداف في جميع المبارياتالتأهل مضمون.. تعليق مثير من رونالدو قبل مواجهة كوريا الجنوبية«الشهابي» لـ «الطريق»: المنصورة الجديدة نوعًا جديدًا للاستثمار.. والدولة تفكر خارج الصندوقإسبانيا تتقدم على اليابان في الشوط الأول بهدف دون ردماذا تفعل بنا تخمة ما بعد الأكل؟ملياردير داخل محراب العلم.. أسرار ثروة مشبوهة لرئيس مجلس أمناء إحدى الجامعاتموراتا يحقق رقم قياسي جديد للماتادور الإسباني في مونديال قطر 2022
جريدة الطريق رئيس التحريرمحمد عبد الجليل
الخميس 1 ديسمبر 2022 10:45 مـ 8 جمادى أول 1444 هـ

هيتعملي حفلة غير طبيعية.. عمرو أديب: «أنا بقيت خايف أموت» - فيديو

عمرو أديب- مصدر الصورة: برنامج الحكاية
عمرو أديب- مصدر الصورة: برنامج الحكاية

علق الإعلامي عمرو أديب، على ما قام به البعض، من الخوض في حياة الفنان هشام سليم بعد وفاته، قائلا: "هشام سليم مات، مالكم أنتوا باللي حصله".

وقال أديب، خلال برنامجه "الحكاية"، المذاع على قناة إم بي سي مصر: "ليه بقالنا سنتين مش بنسيب الناس اللي ماتوا في حالهم، ليه بقيتوا متوحشين كده، الحكم على إنسان مات هيفيدكوا بإيه؟".

اقرأ أيضًا: شاهد.. عزة مصطفي تعلق على شائعة تأجيل المدارس والجامعات

وأضاف أديب: "هو إحنا ليه مبقيناش نعرف نسيب حد يموت في سلام، هو أنت مال أهلك، ده أنا بقيت خايف أموت علشان هيتعملي حفلة غير طبيعية".

وأكمل أديب: "أنا خايف أموت والله مش خوفا من الموت لكن من اللي هتعملوه، أنا مش عايز أموت عشان اللي أنتم بتعملوه ده، أكيد هتعملوا معايا واجب".

وواصل: "لو سمحتوا لما أموت ابقوا قولوا الله يرحمه بس".

اقرأ أيضًا: استشاري: حملة التطعيم ضد كورونا في شرم الشيخ لتقليل فرص العدوى.. فيديو