الطريق
الإثنين 29 أبريل 2024 12:39 مـ 20 شوال 1445 هـ
جريدة الطريق
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب
رئيس مجلس الإدارةمدحت حسنين بركات رئيس التحريرمحمد رجب

نادية الجندي: بيتقدملي عرسان كتير .. ومحرومة علشان أحافظ على لياقتي (فيديو)

نادية الجندي وابلة فاهيتا
نادية الجندي وابلة فاهيتا

تحدثت الفنانة نادية الجندي عن علاقتها بطليقها المنتج محمد مختار حيث مازلت علاقة الصداقة قائمة بينهما حتى الآن، كما كشفت عن سر عزوفها عن الزواج بعد طلاقها منه، وغيرها من الأمور التي كشفت عنها خلال لقائها في برنامج "أبلة فاهيتا" المذاع على "ON E">

وردت نادية الجندي على تساؤل أبلة فاهينا لها عن سبب الصور التي تجمعها بطليقها قائلة: "ايه يعني مش في عشرة بينا، والخلافات اللي بتحصل بعد الانفصال دي قلة أصل بعد ما أي طرفين يسdبوا بعض لازم يكون هناك رقي في العلاقة".

وتابعت:" أنا ومحمد مختار لدينا ذكريات جميلة وعشرة، كان بينا أحلى أفلام في تاريخ صناعة السينما، وهو مش بالنسبة لي زواج هو شريك نجاح وصراعات رحلة طويلة من النجاح، مش بالسهولة الواحد ينساها، كان وشنا حلو على بعض وكنا بنكمل بعض".

وكشفت نادية الجندي، عن سبب عزوفها عن الزواج بعد انفصالها عن زوجها المنتج محمد مختار قبل سنوات طويلة، وهل كانت ترغب في الزواج بالوقت الحالي أم لا.

وقالت نادية الجندي:" في عرسان كتير جدا بيتقدموا لي، بس أنا مش بفكر في الزواج، أنا متجوزة الفن وعايشة له.. والست الناجحة بتدفع ده من تمن حياتها الشخصية".

وكشفت الفنانة الكبيرة نادية الجندي، سر رشاقتها وجمالها، حيث قالت: "ده جزء من عملي بعمل أدوار أكشن وأدوار فيها لياقة بدنية، لذلك بلعب رياضة وأصحى بدري وبحافظ على شكلي ومابدخنش، وده عشان أحافظ على لياقتي".

اقرأ أيضًا: مصطفى كامل: علي حميدة كان يدعو للرئيس السيسي قبل وفاته

وأضافت نادية الجندي: "وبدفع تمن كل ده علشان أحافظ على لياقتي، النوم بدري وبحرم نفس من الأكل، وبضحي ومحرومة من حاجات كتير زي الحلويات والجاتوه عشان أبقى رشيقة".

موضوعات متعلقة